lördag 2 juli 2016

FOTBOLLSCUP

Hej denna regniga lördag! Idag va det dags för fotbollscup för sonen. Vi har haft honom i bonustid inatt så han och jag åkte iväg och mötte upp de andra i laget. Jag har aldrig varit på match eller cup innan då han inte har tränat så länge. Men paraply hade jag med iallafall haha. Å sonen då, vilket va förutsättningen ;-) Vi körde i samlad trupp till byn som cupen skulle vara i.
Det varade ju några timmar men vi hade ju tur att Älmhult hade två lag så det blev ju inte drygt för vi stod och kollade när kompisarna spelade med. Det kom ett par riktiga störtskurar men annars duggade det mest. Så skönt att komma hem och ta av sig skorna och torka till :-)
Men innan vi åkte där ifrån fick spelarna diplom. Sen lämnade jag Max och åkte in och köpte med mig jordgubbar hem.
Såååå gott!!

Nu är mannens chef här och ska äta middag och så ska de se fotbollen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥