lördag 16 juli 2016

EN LÖRDAG VID SJÖN

Idag körde vi ut till pappa och hans sambo, vi körde i 2 bilar för vi skulle hem olika tider så P åkte med oss ut. Sen åkte vi vidare till sjön och där fiskade Max, mannen och pappa. Vi andra va vid stranden och det plaskades i vattnet och fikades och lekte.
 Till en början hade vi lite sol, bättre väder än förväntat.
Tuva hade sin haj som hon vägrar sitta i. Den ska bäras runt på så säger hon "ja täna" så det är hennes sätt att träna på haha.
 Så här tränar hon för fullt ;-) Så säger hon "Tuva stark".  På dagis har hon gått runt och sagt "pappa stark, pappa stark" då frågade de henne "är Mamma stark?" Nääää sa hon då hahaha.
När vi lämnade hem P så fick Thea testa hennes airboard och hon kunde minsann åka på en gång. Jag tror jag hade slagit halvt ihjäl mig om jag ställt mig på en sån.

När de andra kom hem så hade de 10 abborrar med sig som va rensade och klara, perfekt till frukost :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥