fredag 22 juli 2016

DET SKA BADAS OCH LÄSAS

Flyter ni iväg? Det är riktigt hett! Jag låg ute när Tuva sov men det går ju knappt ligga still... Idag ska vi passa A och M igen så nu ska jag springa in och hämta de på förskolan men först va jag o köpte ny vattenslang. Vi ska fylla i den större poolen nu så alla får plats :-) Så när vi kommer hem, jag och lånebarnen, så ska det badas!!
Jag köpte en ny bok imorse, gillar böckerna om barnmorskan. Nu i 2 kvällar på rad (när vi lagt oss) har vi forit runt och letat efter ett par speciella böcker som vi velat läsa men vi hittar inte dom. Så idag beställde jag några nya till oss som kommer i början på nästa vecka. Det är bästa sömnmedicinen att läsa innan jag somnar. Å sen ligga ute på en filt och läsa när Tuva sover. Har vi de större så gillar de med att lägga sig och läsa en stund. Skön avkoppling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥