söndag 17 juli 2016

1-ÅRS KALAS OCH ABBORRAR

Inatt kan jag garantera att veranda kotte i detta huset kommer sova gott! Den ena tröttare än den andra ;-)
Jag hade de 2 stora med mig på kalaset i Kalmar idag, den lilla hade lite feber imorse så hon åkte med sin pappa ner till Skåne. De lämnade grisen och så har hon härjat med sin farfar hela dan.
 Vi körde iväg innan halv 11 för att plocka upp min pappa på vägen. Det är min lilla brorson som fyller 1 imorn. När jag fick veta att han va född så va vi på Skånes Djurpark och gick precis förbi storken :-)
När vi kom hem hjälpte Max till att steka abborrarna som blev fångsten efter fisketuren igår. Alla barnen verkligen älskade det! Jag hann inte ens rensa i Tuvas takt... härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥