tisdag 21 juni 2016

VISA LITE UPPSKATTNING OCH TRÄNING

Ikväll har vi styrt upp lite om vem som köper vad till midsommar så nu är det klart :-) Å så har jag köpt sommarpresenter till Tuvas fröknar. Jag hade inte tänkt ge det förrens hon går på sommarlov men nu slutar en redan imorn så då får alla samtidigt.
Min fantasi är likamed noll och jag vill inte ge blomma så det fick bli så här med ett personligt meddelande till var och en. Men så kom mannen hem från affären och visste inte att jag fixat så han hade med köpt, men då tänkte han att vi bara skulle ge till hon som slutar och han hade både köpt orkidé och chokladask så då blev det att han köpt blomman till mig haha.

När lilltjejen nattades tog jag hunden och sprang, satte på klockan på telefonen när vi stack för jag kunde inte hålla i den med. Klockade när vi kom hem.
Detta blev tiden som vi va ute och sprang :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥