söndag 19 juni 2016

REDO FÖR KALAS OCH SÄLJA SKOR

Nu är vi påväg till kalas. En liten en behövde sömn så vi fick åka lite tidigare. Jag har bestämt mig för att rensa ut bland alla mina skor, har typ hur många som helst och de första som åkte ut till salu är mina Acne :-( Jag har insett att jag kan inte samla de på hög längre, vi kan behöva källarplatsen till annan förvaring ;-)
Det är med sorg i hjärtat men de är liiite stora för mig så jag får bara ont i fötterna :-(
Jaja det är bara materiella ting, men jäkligt snygga ting!
 Vi är redo för kalas! Skorna byttes bara ut till ett par flipp flopp istället.
Vi hamnade visst på kort igen när selfietjejen va i farten ;-) Ibland får jag rensa bort massor med kort om någon annan haft telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥