söndag 26 juni 2016

KANTARELLPLOCKNING

Hej denna sköna söndag som lider mot sitt slut. Jag hade önskat lite regn idag men det kom liiite lite dugg innan när vi va ute och gick, jag hade önskat mer ;-) Men nu ikväll blev det strålande sol.
Vi gick ut på kantarellrunda och Tuva blev lite hängig.
Vi hittade lite på vår runda som Tuva ville stoppa i påsen. Det tyckte hon va kul.
Jag har försökt få igång min telefon idag med alla möjliga medel, stört omöjligt. Det som stör mig mest är att så lite vatten kunde göra den stendöd!! Jag fick låna en av Loshultarna (jag har ju sagt det förr - de är guld värda!). Nu måste jag bara skaffa internetdosa med för den försvann ju för ett par år sedan och jag har bara haft BankID sen dess så nu blir inga räkningar betalda ;-) Det drog med sig lite krabb.

Nu ska vi se klart sista Beck innan nästa fotbollsmatch börjar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥