fredag 24 juni 2016

GLAD MIDSOMMAR

Glad midsommar på er! Dagen började ju traditionsenligt med regn :-) Å så kom det en rejäl åskknall. Sen såg vi på vädret och det ska ju bli galet varmt!! Vi ska till östkusten och jag hoppas det fläktar lite grann åtminstone.
Vi började morgonen med en glad tjej i sängen och hon va på strålande humör. Sen ville hon titta på Pippi, hon är helt såld på Pippi. Då kröp vi upp i soffan med kaffet sen smet jag upp på Theas rum och tränade.  Riktigt svettigt och skönt! Det blev ju ingen träning igår då jag fick sms om att när jag slutat skulle jag köra till Loshultarna för där befann sig resten av familjen. Där blev det middag och lite missat snack att ta igen. Det blev en tidig kväll så vi vaknade faktiskt rätt utvilade idag :-) Klänningen är på och vi är redo för midsommar. Lillfisan är varm och vill bara åka i blöjan. Härligt när man inte behöver så mycket på sig :-)

Glad midsommar på er, vad ska ni hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥