onsdag 22 juni 2016

BÄSTA HEMSIDAN OCH DET LUKTAR LJUVLIGT♥

Gokväll, är ni laddade inför Sverigematchen om en stund?? Jag ska se första halvlek hade jag tänkt.
Nu - Äntligen har jag testat mina schampo, balsam och leave-in sprayet jag köpte. Å h e r r e g u d gott det luktar!! Jag har ju använt upp mitt gamla schampo och balsam först så nu va det dags. Det luktar typ liljekonvalj så jag luktar ju jättegott i huvudet☺ Detta måste jag rekommendera min kusin att köpa, för hon älskar liljekonvalj haha.
 
Här du ju schampot i den större storleken (som jag tänker köpa näst för detta tänker jag fortsätta med!)
Här hittar du balsamet (också modell större) men det finns ju mindre storlekar om du vill prova först. Men är du liksom jag, fast, så finns det större storlekar att köpa☺ Här finns Leave-in och det kan jag ju säga - det är mycket bättre än den därra oljan från Maybeauty som kändisarna gör reklam för, den köpte jag. Men den här är bättre!! Jag går ju runt och luktar sååå  gott☺ Jag antar att det
Här är någonslags hårinpackning så den ska jag köpa nästa gång jag ska beställa. Hemsidan hittar du HÄR om du vill se allt smink och parfymer, schampon, balsam och annat skoj de har att erbjuda. Bästa sidan om ni frågar mig♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥