fredag 13 maj 2016

UTE MED VÄNNER

Hej hopp fredag den 13e :-) Är ni skrockfulla?
Snart helg här, jag skulle slutat vid 12 men fick ta stägning idag. Jag tycker jag rör på mig hela tiden och står aldrig still men jag känner att solen tagit bra i nacken idag ;-)
Igårkväll efter jobbet mötte jag upp några vänner vid Sorello och käkade. Jag tog en toast skagen för den är vansinnigt god där!!
När vi kom fanns där ett ledigt bord i solen och det satt en kille på bordet bredvid, i skuggan. Vi ville ha bordet som va i solen och när alla kommit och vi skulle sätta oss så hade ensamma killen flyttat över till "vårt" bord. Men det hindrade inte oss, jag tyckte att vi kunde sätta oss där ändå, ville han sitta kvar så fick han ;-) Vi frågade om det gick bra om vi satte oss för där va ju 6 stolar och vi va 4. Jodå vi fick sätta oss och när vi gjort det så flyttade han på sig haha. H säger att hon alltid får skämmas när vi är ute haha.

Ha en fantastisk fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥