lördag 28 maj 2016

SOVMORGON MED MIN LILLA TJEJ

Vad hände nu? Jag har legat vaken en stund men den lilla damen bredvid mig sover fortfarande..... I veckan va hon uppe vid 6 med oss så detta är ju en bonus att hon sover längre på helgen :-)
Undra om detta är första natten jag sovit "ensam" i huset. Tuva är ju hemma men mannen åkte till Tyskland igårkväll och kommer igen om nån timme.
 Jag läser denna boken nu, Babyrace på smällen, perfekt lättsam bok när jag ändå alltid somnar när jag läser. Jag gillar inte läsa om mord när jag ska sova...
Igår va jag på apoteket och köpte på mig solkräm. Det behövs nu när barnen ska ha med sig till skola/förskola och så ska det finnas hemma med då de ska vara in smorda på morgonen. Å snart är fritidslägret så jag hoppas de får fint väder då när de ska vara ute hela dagarna :-)

Nu vaknade min skrutt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥