torsdag 12 maj 2016

LOVAT ÄR LOVAT

Torsdag och ännu en klarblå himmel :-) Nu har tuppen gjort sig hemmastadd och gol klockan 5, tur vi har så tjocka väggar så det knappt hörs in haha. Det är väl värre för grannen bakom stenmuren, de har ju vanligt trähus så jag hoppas inte de har sovrummet mot oss ;-) Vi fick ju nya grannar förra veckan men jag har knappt sett de men barnen va inne och pratade med dom. Enligt andra på vår väg så ska de va lite speciella.
Min lilla sommartjej som skulle plocka gräs till kaninerna.

Jag ringde precis till Thea som är på skolan och hon va glad för hon hade klarat sitt prov som hon inte trodde hon skulle få något rätt på :-) Sååååå glada vi blev! Jag lovade henne att hon skulle få äta på Sibylla om hon klarade det. Hon älskar sibylla (men inte jag haha) och jag fick ju ha en liten morot för henne att kämpa. Å lovat är ju lovat :-)

1 kommentar:

  1. Enligt somliga på vägen är du lite speciell...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥