lördag 28 maj 2016

EN LÖRDAG HOS OSS

Vilken lugn och skön dag vi har haft. När det är intensivt i veckorna så vill vi bara vara hemma och ta det lugnt på helgerna, tur vi är likadana bägge två :-) Svärmor va på hundutställning här uppomkring idag och hade de inte blivit färdiga så fort så hade vi tänkt åka dit. Men nu kom hon inom oss och det hade gått jättebra för Aisha :-) Hon blev exellence (minns inte vad det hette) men hon vann och blev snyggast iaf, ända upp till tävlande mot snyggaste hanen. Å med Gere som pappa (har visat honom innan) så är det ju inte så konstigt. Det va en fin hund och väldigt go. Tyvärr finns han inte längre men det va en av mina favorithundar. Sen va vi ute i flera timmar.
Medans mannen fixade ett par punkterade cyklar så tog jag och Tuva en runda i skogen. Vi va och köpte fler slangar och tog hem pizza.
Sen tittade vi på Barnkanalen som visade Pippi. Det uppskattades :-)
Vi tog oss lite bubbel.
Nu är dottern under nattning men när hon sover ska vi kolla på Beck. Undra om vi orkar se hela.... Det är inte jag som varit uppe 38 timmar men jag är inte piggelin jag heller haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥