torsdag 7 april 2016

TRÄNING

Gokväll! Nytränad  här och finns det någon härligare känsla? Denna månaden är det 30 dagar och jag har satt som mål att träna 18-20 dagar av dom :-) Än så länge har jag gjort 5 pass. Idag blev det pw i lutning på bandet. Igår va jag ute i spåret när Max va på idrottsskolan  (passade så bra när han hade orientering). Förra veckan testade jag utegymmet och på söndag tänkte jag börja med spinning. Kortet är ju aktiverat men orört.....
Jag svettig och dan och Tuva i inoljat hår för hon ska få bort skorven.

Iallafall, hur går det för er och träning? Har ni några mål, långsiktiga? Kortsiktiga? Midsommar ska jag va i form hade jag tänkt, inte gå ner i vikt eller så men format om kroppen lite :-) Jag satt och googlade lite och hamnade På denna sidan det lät ju intressant!! Synd att det inte finns på närmare håll för min del, jag visste inte att det fanns gym med kost och allt sånt där utan jag hade bara hört namnet förut och trodde det va en hokuspokusdiet..... Men tyckte det lät riktigt bra och jag hade ju velat göra en sån där koll för att se hur mycket kroppsfett jag har. Jag ska läsa på lite till för jag tror att jag kan få rådgivning och sånt där över nätet med :-)
Det tål att tänkas på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥