måndag 25 april 2016

SILVERKONGEN

Heeeej, hoppas ni mår bra och har haft en fin helg i detta riktiga aprilväder! Vi jobbade ju på rallyt (Silverkongen) i lördags och där va det 9 grader varmt, strålande sol och det snöade... 
Jag och svägerskan och en till stod i mål på SS2. Hon skötte datorn, den andre skrev i pärmen och jag fyllde i rallyförarnas tidkort. En gång fick vi stoppa rallyt för vi hade datorhaveri men när det löste sig så rullade det på fint :-)
Vi hejade ju såklart på min Lillebror som det gick riktigt bra för. Han vann sin klass och bilen va hel :-) Helt plötsligt rullade det in en bil vi kände igen och då va det lillebrors gamla rallybil. Jag hade ju aldrig fattat att det va den om inte svägerskan sagt det, jag mindes ju inte det regnumret ;-)
Men det gick bra för Lillebror i lördags, det va det viktigaste :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥