onsdag 21 oktober 2015

NU SKA VIRRPANNAN SOVA

Pang! Slår huvudet hårt ner i kudden och andas ut :-) Jag och Max körde in tidigare till byn för att gå på KappAhl en sväng. Sen har han varit på idrottsskolan ikväll, det var bangolf vilket han tyckte va jättekul. Jag och B passade på att smita bort till Willys så länge, perfekt med bärhjälp! Men så plingar det till i den redan demolerade telefonen och jag är ju lite halvstressad som vanligt, tar fram den och den flyger i golvet igen men nu är den ju så skör att delar av skärmen flyger av..... Jaja, jag ser ju in i den nu hur fint den lyser och sådär iallafall. Men jag hade ju föredragit en hel telefon! Utan skärvor i fingrarna. Jag ringde mitt telefonbolag idag igen och beställde högtalaren som jag inte ville ha igår. Vi pratade om det jag och Linus och tyckte att det kunde ju varit bra att ha. Så jag sa att jag ville ha den som kommer passa bäst in i det nya köket haha, det kan ju bli spännande, jag vet ju inte ens hur den ser ut. Den hade uppgraderats inatt med så det låg nya, bättre högtalare idag när han kom till jobbet så jag hade haft tur. Å jag hoppas och håller tummar och tår att jag få den nya telefonen imorn. Men det dröjer nog till fredag säkert. Men han kunde iallafall lova att jag fått den innan köket är färdigrenoverat och det hoppas jag med!
Men jag och Tuva hämtade lådor hos pappa idag, så nu har vi börjat tömma skåpen eftersom de ryker i helgen. Fick med oss lite lampor med och barnen fick godispåsar. Det va en lycklig liten dam som visste precis vad det va för något!
Det snurrar i huvudet och jag frågar nog mig själv (och andra) minst 10ggr om dan vilken dag det är. Kollar i kalendern så det inte är något speciellt eller så jag inte glömmer något. Men nu vet jag att imorn, då är kalendern blank. Bara Linus som ska fixa brädor inför helgen. Men sååå skönt att veta att jag har inget att passa. Värre är det på fredag, men sen är det helg!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥