söndag 4 oktober 2015

MINA TJEJER UNDERHÅLLER MIG

Jag och tjejerna är hemma och just nu underhåller de mig med lite musik. De där två gillar verkligen varandra och kan sitta och greja tillsammans hur länge som helst :-)
När jag tittar på golvet tänker jag bara guuuuu va skönt att snart bli av med det! Det va ju det här med förändringen som jag nämnt. När Linus är föräldrarledig vet vi aldrig vad som händer... Ska berätta mer sen om vad vi ska göra :-)

Imorse kom mamma och hennes man förbi på lite snabbfika. Sen åkte mina killar till skogen för att släppa hundarna. Kan tänka mig att Maister är hur lycklig som helst! Å pip-Oden får göra av med lite energi.
Nu blir det lite lunch sen ska jag se om jag får fortsätta städa eller jag får göra det senare. Det är ju en sjuhelsikes med läxor med som skulle va gjorda när barnen kom från semestern så vi vet vad vi ska göra ikväll..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥