tisdag 13 oktober 2015

LITE GNÄLLIGT OCH ÄNTLIGEN SPRING I BENEN

Vilken dag det har varit i Tuvas lilla värld. Gnälligt och väldigt mammigt. Linus har ju henne på förmiddagarna när jag sover och säger att det är jättestor skillnad på henne i humör när jag inte är med henne och när jag är det. Hon är mycket gladare och lugnare och leker mer själv när jag är vaken. Gnälligare och klängigare när jag inte är med. Men idag va hon väldigt klängig och sällskapssjuk hela dagen. Tror inte att hon mått så bra idag. Hoppas på bättre dag imorn :-)
Detta kortet är för ett år sedan :-) Jag satt och raderade över tusen kort från telefonen igår och hittade sååå många fina, gulliga kort.

Idag är det 3 veckor sedan jag var ute och sprang sist. Förkylning och hosta har satt stopp. Jag skulle sprungit igår men då jagade de här ute så idag va jag ju så rastlös så jag kunde klättra på väggarna. Funderade t o m på att fälla ut löpbandet i källaren o träna där. Men jag tog Maister med mig och sprang 5 km. Såååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥