onsdag 16 september 2015

TROTS....

Sitter ute på en stol brevid vagnen, passar på att få lite friskluft medans Tuva sover. Tuva ja, hon är som förbytt! Jag får inte mata henne längre, hon ska äta själv! Jag får inte spänna fast henne i bilstolen, hon ska inte sova i sin säng längre på dagarna, inte vila - bara busa, hon ska springa till kylen så fort dörren öppnas för hon ska tugga på smörpaketet! Hon har verkligen börjat testa nu. Får hon inte som hon vill så nyps hon i ansiktet och blir superledsen när vi säger till henne. Lugn lugn, det är en fas ;-) Tur hon är så himla gosesjuk! Väldigt kramig och pussig :-)
Så idag kör vi sova ute, hon sov ute i förmiddags tills pappas sambo + ett par kompisar till henne kom. De pratade lite för högt ute så hon vaknade. De kollade in kläder och la beställning innan vi fikade. Pappas bullar och min kladdkaka ;-)
Nu väntar jag in Linus för jag och Maister ska ut och springa en runda sen. Idag får han allt följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥