tisdag 22 september 2015

JAG UNDRAR HUR MÅNGA MINUTER VI SOVIT INATT

Morn morn, vaknade med förkylning och huvudvärk - och ögoninflammation som är på gång igen! Nu ska både linser och smink kastas för nu är jag riktigt trött på det! 
Vaknade och vaknade, undra om vi ens har sovit inatt... Här är gnälligt o jag sa redan igår att jag tror Tuva kommer bli sjuk. Snorig o dan. Hon har vaknat många ggr nu i flera nätter så igår va jag halvdöd o då sa Linus att han kunde sova på den sidan o ta henne inatt. Hahaha, han trodde nog inte hon vaknade sååååå många ggr! Imorse sa han; hon måste vaknat 200 gånger. Nä, men 30 kanske. Så nu förstår han varför jag är trött! Nu sover hon och jag hoppas hon är piggare när hon vaknar för då ska vi till skolan, Max ska få vaccination idag.
Igår va jag, Max och Maister ute på en runda. Väldigt skönt men ovanligt mycket trafik ute på småvägarna och en hund som skulle pissa överallt... När vi kom tillbaka hade vi besök av en kille och en liten tjej på 1,5 år. De va från Uppsala men hans fru va inne och sjöng under tv-inspelningen så han fick aktivera lilltjejen. 
Den här smoothien är ju fylld av vitaminer och även ingefära som ska mota bort förkylningar... Hahaha just nu känns det som ett skämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥