söndag 6 september 2015

GRÖN SMOOTHIE O CHIAPUDDING

Vi var ju iväg fredagskväll och den kvällen förstörde Tuvas sömn hela helgen.... Hon har sovit väldigt oroligt så nu får det bli de vanliga sovrutinerna ett bra tag igen. Att det kan göra så mycket egentligen men det gjorde det. 
Igår hade vi D här på middag och idag har jag visning och sen kommer svärföräldrarna hit.
Men jag började min morgon med det här! Jag va liiiite skeptisk måste jag ju säga men det va riktigt gott :-) Det blir det nu om mornarna. 
Så nu har jag lärt mig göra grön smoothie med :-)
Sen tog jag fram det här ur kylen och då trodde Linus det hade slagit slint ;-) Nääää va äckligt va hans kommentar haha. Jag har aldrig ätit det innan, chiapudding, men jodå, det gick ner det med. Med varma hallon i.

1 kommentar:

  1. Ååå chiapuddnig, det var länge sen jag gjorde det. Smoothie däremot dricker jag nästan varje dag. =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥