fredag 28 augusti 2015

VÅRAN EFTERMIDDAG/KVÄLL

Har ni sett så söta? De här valparna är i sina framtida hem nu och jag kan tänka mig att det blev både tyst och tomt efter dom ;-)

När jag hämtade barnen idag så stannade vi till i byn, det är ju familjefestivalen, så vi kollade hur det var på torget. Barnen åkte en karusell och tittade på någon teateruppvisning. Sen gymmade Linus och jag var ute och sprang innan det blev taccos. Jag sprang fortare idag, små snabba steg i 4km sen körde jag intervaller i 1,5km sprang 20 sek och gick i 20 sek. Det kändes så skönt efteråt☺ Nu väntar jag på att de tre stora barnen ska bli trötta så jag får gå och lägga mig. Det lilla barnet sover och Linus har åkt ut och jagar vildsvin. Hoppas han kommer hem med lite mat☺

Åh, måste ju berätta... Jag mejlade hon som skulle ha paketet som kom bort och tro det eller ej, men hon hade fått det igår! Jag måste tappat det så någon vänlig själ lagt det på lådan☺ Det var ju frimärken på det så det var ju hur snällt som helst, tack♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥