torsdag 27 augusti 2015

SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN

Sådärja, då sover min minsta skatt. Men hon är ju inte så liten längre, hon går ju sina småstreckor hela tiden och idag tyckte jag att jag såg bägge tänder där nere så jag kikade närmare och jodå då har en hörna på ena tanden spruckit igenom så nu kommer dom med☺
 
På söndag går biofilmen Insidan Ut här så den tänkte jag ta med de stora på. Det verkar va en bra film som handlar om alla känslor och Thea har flera biobiljetter som hon fick från jultidningarna förra året så vi måste använda de innan de går ut.
Vi satt och kelade med Lillekissen men han tyckte inte om att det blixtrade när jag skulle ta kort på honom. Fick ju ta några stycken för Tuva klättrade på andra armen och korten blev helt suddiga ;-)
Den här snygga tunikan hade jag på visningen i tisdags och jag funderar på om jag ska ha den nästa visning med. Den är ju såååå snygg♥
Men det är så konstigt! Jag hade lite grejer med mig i väskan när jag skulle på visning men tömde det i bilen för jag skulle in på maxi med. Å så hade jag ett paket jag skulle posta och en kajal som jag köpte dagen innan. Jag vet att jag tänkte "ska jag posta paketet ändå hon inte fört över pengarna för hon skulle ju göra det ikväll", jag är nästan säker på att jag inte la paketet på lådan för jag tänkte ändå göra det i den gula lådan här ute när vi cyklade till skolbussen dagen efter. Men - paketet och kajalen är spårlöst försvunna! Jag kan inte hitta det någonstans och kan inte fatta vart de tagit vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥