fredag 28 augusti 2015

BÄSTA KÄNSLAN

Bara känslan av att det är fredag är ju helt oslagbar! De stora barnen är i skolan, Tuva sover och jag la mig i soffhörnan utanför vårt sovrum med en kaffe och en hög ToppHälsa och mama som jag tänkte läsa ikapp. Har ju X antal olästa tidningar liggandes sen Tuva föddes. Men nu när hon sover så gott i sin säng tänkte jag ta denna första sovstunden till att läsa ikapp. Innan i veckan har jag ju fixat med klädkollektionen och städat.
Jag skjutsade ut barnen till bussen imorse för jag skulle in och köpa skor till Tuva, dags för gympaskor, sandalerna kan vi lägga undan.
Färgen är ju helt underbar, löööööv it!

Nu är det vila innan vi ska hämta barnen + övernattningskompis till Max. Så tar vi nog en sväng på torget, familjefestivalen börjar ju idag :-)

1 kommentar:

  1. Håller med att bästa dagen är fredagar!! :) Tack för att du tittade in på min blogg! Jag har precis städat hela huset och ska också lägga mig ett tag och läsa lite fast då deckare :). Jättefina skor till lillen!
    Ha en fin fin helg Lotte!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥