måndag 27 juli 2015

PAPPERSBRÖLLOP

 Tänk, idag är det år sedan vi gifte oss♥ Jag minns inte att jag var nervös men går jag tillbaka och ser vad jag skrev då så var jag säkert det☺
 Där var vi och våra gäster ute på en brygga mitt i skogen utanför Häradsbäck. Ja, gästerna stod ju på stenbryggan ut innan den riktiga stranden.
 Så små barnen ser ut♥ Det syns verkligen att de vuxit till sig på två år!
Tur med vädret hade vi!! Det regnade rätt bra hela dagen men kl 14 när vi åkte ut för att ta kort och göra iordning så sprack det upp. Annars hade det blivit i kyrkan istället, även om jag tyckte scenen i bygdegården hade funkat minst lika bra annars....
      Älskar dig till månen och tillbaka (och ett par varv runt jordklotet) Linus♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥