lördag 25 juli 2015

KLUBBKOMPIS

Igår körde jag och Tuva och hälsade på Loshultarna en runda för lite fika och tjabb. Vi började prata trädgårdsmöbler så vi satte oss i bilen och åkte till Broby. Jag visste att de nämnt Klubbkompis en gång för längesen men hade helt glömt bort det. Så vi satte oss i bilen och åkte dit :-) Jag dog lite grann. J.I.S.S.E.S så många fina saker!!!!
De här stolarna hade passat perfekt till bordet svärfar gjorde till mig. Det är bara sitsen som hade behövts betsas mörk.
Jag har fastnat för den inredningen!!
Det fanns i hur mycket olika möbler som helst!
Men kolla in detta soffbord!!! Hur snyggt? Jag älskar det, men har lite svårt för att bordet är lägre än soffan...
Jag kom hem med en flaska? Burk? Med tappkran och burkar med sugrör så nu väntar vi bara på en varm sommardag så vi kan använda de ute på gräset, eller på stranden.
Och så blev det två blompåsar, tycker de är så snygga!
Sen va det hem och vända för att grilla hos vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥