torsdag 23 juli 2015

EN NY BADHUND

Idag hittade vi ganska mycket kantareller igen :-) Sen fikade vi vid sjön så Oden fick bada. Han är inte riktigt lika förtjust i att bada som Jäger var, men han kommer nog att bli. Han simmar mer än gärna efter pinnar medans Jäger hoppade i och simmade hur långt som helst (om han fick) och verkligen hur länge som helst med!
Han hämtade pinnar och näckrosor.
Tillslut hoppade minsann Maister med i....
Det är så fint där ute i skogen bland all sten. Men på vissa ställen finns det ju bara sten!

Nu ska jag läsa lite i boken jag började på när jag va gravid med Tuva. Jag hade kommit halvvägs men sen har den bara legat och väntat... Jag vet precis vad den handlade om men jag började om igen. Nu sover ju Tuva i egen säng sen i måndags och det finns ju hur mycket plats som helst i vår säng nu :-) Men nån morgon har hon kommit upp i vår säng och somnar om emellan oss - det är mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥