torsdag 25 juni 2015

REA OCH JOGGING

Nuuuu förstår jag varför jag inte varit på Team Sportias rea förut...!! Ja man kan nog jämföra det med en välbesökt dag på Ullared. Packa ihop ytan och folket med den så är det en bra jämförelse ;-) Det var lång kö utanför innan det öppnat, nu körde jag ju dit strax innan för Tuva somnade i bilen efter Lindex. Vi stod nog 45 minuter i kö när vi skulle betala. Jag skulle ju inte ha något egentligen men så fick jag syn på en cykelhjälm till Tuva så den tog jag. Skor till Linus vågade jag mig inte på eftersom det fanns inget byte på varorna.
Denna t-shirt va jag ute efter men den fanns inte i 68 så jag tog den i 74, den är ju lite stor såklart men det gör ju inget. Så fick hon lite byxor men det va fler body jag skulle haft egentligen... 
Skor va jag ju ute efter förresten men på Team Sportia hade de minsta storlek 21 och det var för stort. Så det fick bli på Shoes and Bags, men det fanns inte så mycket att välja på så det fick bli de här. Hon har testat att gå i dom men det gick sådär haha. Det är väl lite klumpigt i början när man helst går barfota.
Äntligen hittade jag små halksockar! Perfekt!
Ååååå seeeen bytte jag om till träningskläder och vi skulle ut och springa :-) Linus sprang först rundan 2 varv med Maister medans jag gick med Tuva och Oden, sen bytte vi så sprang jag och Maister 2 varv. Jag blev lite imponerad av mig själv att jag sprang 4km utan att stanna en gång och då har jag ju inte sprungit på.... nästan 2år tro jag. Men än har jag långt kvar till mina 3-5 mil i veckan som jag hade då... Fast det är inte målet nu heller. Men så skönt det är efteråt även om jag är aningens stel eftersom jag hade rejäl träningsvärk sen innan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥