måndag 18 maj 2015

PAKET SOM HANN I TID!

Mitt i dagsvilan här :-) Annars skulle vi ju varit påväg till skolan och hämtat hem de större barnen nu men vi har utvecklingssamtal i eftermiddag så de är kvar på fritids lite. Å så hade jag sån tur att jag fick ett sms nu om att Theas födelsedagspaket finns att hämta ut! Phu! Så ikväll ska vi fira henne :-) Hon hade nog blivit lite besviken om det inte hunnit fram.
Slog in två paket innan med när jag var orolig att det andra inte skulle komma förrens imorn. Så ska hon få ett par nya gummistövlar med men de får hon vara med och prova ut själv.
Till lunch gjorde vi hamburgare på stekt brödskiva. Det va Linus idé och det är faktiskt riktigt gott! Å massa dressing... Jag har flera lager av det... Tuva gillar vår mat och när vi hade dovhjort och klyftpotatis hann jag knappt äta själv. Jisses vilka ljud hon hade för sig om det inte gick tillräckligt fort haha. Å mycket åt hon. Det är kul att hon hellre äter det vi äter än sin smaklösa burkmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥