söndag 14 augusti 2016

BADMINTON OCH FORMEXMÄSSA

I födelsedagspresent fick Thea badmintonrack och nät så när hennes morfar hade tagit ned "träd" och gjort stolpar så sattes det igång att spelas direkt :-) Å det spelades ända tills de åkte för pappaveckan igår. Vi hade två rack uppe på en vind så vi kan spela alla tillsammans :-) Det visade sig bara att *harkel* någon var visst lite dålig förlorare. Å det var inte ett barn!
Det var verkligen en uppskattad present!!

Thea har sagt flera gånger att hon vill börja på badminton och jag har ringt men det var fullt. Håller intresset i sig får vi ringa till hösten igen. Det vore ju jättekul om hon hittar en sport hon gillar. 

Asså just nu pirrar det i hela kroppen, jag ska på Formexmässan i Augusti och efter det kickoff i Enköping. Jag har aldrig sovit utan Tuva men nu ska det bli.... Tur jag har 3 månader på mig att bearbeta det här haha. Jag hade ju tänkt åka hem på kvällen men hittade en tjej jag ska samåka med och hon ska sova över. För jag sätter mig inte på tågstationen själv i Stockholm för att försöka hitta hem, hahaha, det hade bara slutat på ett sätt! Nej tack. Då vet jag hellre att jag kommer hem på söndagen som jag ska, än att jag kommer hem på söndagen för jag irrat runt hela natten i halva Sverige först... Jo tjena, jag bor på landet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥