söndag 14 augusti 2016

FOBI OCH FÖDELSEDAGSBARN

Sitter här med Oden och en kopp kaffe, njuter lite av lugnet. Linus, Tuva och Maister gick ut på promenad, det är sovdags för lilla damen. Hon som ändå sovit huuuur bra som helst inatt!

Jag ska göra rabarbersaft och har äntligen kommit ihåg att köpa citroner. Nu ska jag bara våga gå ut på ängen och hämta rabarberna med... Linus har ju redan sett ett par ormar så det kommer vara med en stor klump i magen jag ger mig ut. När jag bodde i marklägenheten och skulle plocka rabarber på tomten så låg där ju en tjock huggorm mitt i... Nackdelen med denna årstiden, jag har fobi för ormar!
Idag skickar vi många pussar till Thea som fyller 10år. T I O!! Minns ju det som igår när hon föddes. Klockan 12.12 är hon född :-) Jag ska ringa henne sen och så träffas vi ju äntligen imorn igen.
Dags att göra sig redo för valpkurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥