torsdag 2 april 2015

EFTERLÄNGTAT MÖTE

Nu ligger min TreKronorBebis och sover förmiddag, jag ska göra mig klar för idag ska vi till vår gamla granne på kaffe :-) Vi har försökt få till att ses nu under flera veckor, men nu, äntligen! 
Vi var ute och gav kaninerna mat och plockade in posten och så kom Diesel som ett skott. Sen kom en kisse efter och när jag såg honom tänkte jag men vad har hänt med Lillekissens ansikte? Jag fick titta en extra gång och det va inte Lillekissen. Han hade andra ränder på ryggen och var lite grövre. Men annars likadan haha.
Jag tror det är hennes katt, som bor när man kör in på våran väg. Han har fått nys på Diesel och nu vill han inte gå hem :-) Jag försökte få iväg han men den lätta gick han inte på ;-) Diesel var mer intressant än så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥