fredag 6 mars 2015

HOPPAS PÅ EN STRÅLANDE REPRIS FRÅN IGÅR

Freeedag, freeeedag om några timmar är det helg - igen!!
Men just nu ligger vi i sängen, var uppe vid 5 och kokade kaffe och käkade gröt och efter det tyckte Tuva (tack och lov) att det var dags att sova igen :-) Så vi sov tills hon vaknade och ville ammas sen somnade hon igen. Jag ligger och lyssnar på fågelkvittret utanför fönstret, solen har inte kommit än men jag hoppas på lika fint väder som igår. 
Då såg det ju ut såhär. Vi var ute i flera timmar och jag och Tuva gick en runda med vagnen och Diesel. Å som vanligt stannar Diesel kvar i skogen och brukar vara kvar tills näst vi går rundan, då hoppar hon fram från skogen och följer med hem. Men efter någon timme bar jag Tuva istället och tänkte att vi kunde gå lite och titta efter diesel, hon stannade rätt så i början av rundan ändå. Men ne, jag fick kånka runt på henne hela rundan för då hade Diesel tagit sig bort till polisens stuga som ligger nästan i slutet på rundan, men hem kom både vi och katten!

Nu vaknar nog mitt sällskap så jag får skriva mer sen, igår var jag ju i Ljungby med Max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥