onsdag 11 mars 2015

FIRAT EN 11-ÅRING

Jihoooo vilket väder!! Så jäkla fint så vid nästa sovdax ska vi ut med vagnen, denna dagen vill vi inte sitta inne :-)

Igårkväll träffade vi Anna och Pauline på Ikea. Lilltjejen fyllde ju 11år och då ville hon att vi skulle följa med och äta på Ikea. Jag och de stora åkte dit.
Köttbullar och schnitzlar stod på menyerna.
Sen blev det såklart en liten sväng i varuhuset. Jag hade ju mina presentkort och en liten lista med mig men den listan för jag nog behålla haha.
Jag hittade 2 lampskärmar som bara sa ta med mig hem!! Å då gjorde jag det! 
Kolla!! Den här hamnade i tv-rummet. De fanns i fönsterlampor med men jag hade nog velat välja lampfot själv där... Den andra lampan ska vara i köket men den sockeln som fanns passade inte så det får jag fixa en ny innan den kommer upp. Så blev det innekuddar, snygga förvaringslådor till bodylotions mm. Jag skulle haft krokar till taket för jag skulle hänga upp lyktor men måste missat de där krokarna på vägen. Men en modell större blomma blev det till ena fönstret iaf, började ju flytta om i fönsterna igår och det får ju vara lite större saker i dom om det inte ska se fjuttigt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥