fredag 13 mars 2015

VACCINATIONSDAGS

Jäsp! Nu funderar jag nog lite mer på att överväga bara flaskan för Tuva, inatt åt hon halv 12, halv 1, 2 och 5. Hon står sig längre på flaskan men då tar jag nog in mikron i sovrummet! Det tar emot att vingla ut i köket flera gånger per natt men kan vara värt det om vi får sova längre i taget. Å sen är det en timmerbil här flera gånger om nätterna med och hämtar sina stockar. Men de borde va slut snart kan man tycka ;-)

Nu ska jag ta den pigga och glada tjejen och strax bege oss till BVC, intet ont vetande att hon ska bli stucken - 2ggr. Vaccinationsdags och varken hon eller jag gillar det där direkt. Jag har redan förberett alvedonen ifall det blir som sist. Å så ska vi se hur lång hon är och vad vågen står på. Jag tror hon är uppe på 6-kilosstrecket och nosar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥