onsdag 11 februari 2015

SPÖKAR DET IGEN?

Ja, då är det onsdag då. Det va nyss helg och nu är det onsdag med babysim, sen har vi en lugn torsdag och sen är det fredag igen = helg! Ja det går fort, för fort. Men det märks ju på barnen att tiden går, mest på Tuva såklart för hon är så liten och utvecklingen märks tydligare där. Hon kämpar just nu med att vända sig från mage till rygg. Snart, väldigt snart, lyckas hon. Max som är en fena på huvudräkning, han är riktigt duktig på matte. Thea som är en hejjare på läsning, hon plöjer bok efter bok just nu. Ja, de utvecklas och det är ju skönt :-)
Vi får ju inte glömma Lillekissen, han växer han med men mest på höjden. Den busiga kisen som gör narr av Diesel. Hon är för gammal för sånt bus ;-)

Åh, det har ju inte spökat här nu på länge känns det som. Men imorse satt Tuva i babysittern och vände sig bakåt mot dörren där det har spökat innan. Hon vände huvudet ditåt hela tiden och skrattade... Undra vad/vem hon såg!
Å innan jag lämnade barnen vid bussen gjorde jag te, det va på tok för varmt så jag ställde det på bänken och skulle ta det när jag kom hem igen. Då va det bara... Sumpen kvar....!! Hallå, vem drack upp mitt te? Det kan ju varit katten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥