torsdag 12 februari 2015

MASSAGEN TOG VI HEMMA

Varje gång jag går in på min sida inser jag att jag måste uppdatera min header!! Men det får ta sin lilla tid, hinner inte sitta och fixa så mycket för tillfället.

Imorse när första sovperioden va avklarad gjorde vi lite babymassage. Den är ju på torsdagar annars men denna veckan va den igår. Vi hade babysimmet igår med så jag kände att det blev för mycket för Tuva, så vi valde simningen. Så tog vi massagen hemma.
Hon kunde titta på nyhetsmorgon samtidigt så det va ju bra haha. En liten tjej som drar blicken mot tvn så fort den är på☺
Denna oljan är kanon. När vi fick den av BVC så kände jag allt igen flaskan, å jodå, jag hade två flaskor till här hemma. En som vi fick i någon babybox och en som jag fått av Madde nångång när hon jobbade på Life☺ Så nu ska här masseras. Jag ska fråga de större med ifall de vill ha lite massage på ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥