fredag 13 februari 2015

FREDAGSFEELING

Jajamen, fredagsfeeling är det här!! Vi börjar som vanligt med en tupplur för Tuva när de större åkt till skolan. Hon har blivit lite förkyld skruttan men det går nog över snart. Vi är glada så länge vi inte har magsjuka, det brukar ju komma över antingen min eller sonens födelsedag. Min har vi klarat så nu är det Max kvar, hoppas vi slipper. Men det känns nästan oundvikligt med skolbarn i huset.

Igår va det dropin-fika på Max fritids så när Thea slutade skolan möttes vi upp och hälsade på. Det bjöds på sångstund med roliga sånger. Fröknarna är riktiga hejjare på det där med roliga barnsånger :-) 
Nu! Nu är frisörtid bokad för både mig och Thea. Mitt ska upp minst 10cm. Rätt skönt även om jag fick bukt med det trassliga ;-)

1 kommentar:

  1. Sara har också bokat klippt :-) men jag får va glad om hon tar 2cm ;-) jag har lovat henne att få göra några ljusa slingor :-) kram från mig till er <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥