torsdag 5 februari 2015

BABYMASSAGE

Jag hinner inte med! Det är ju redan fredag imorn.... Det är som att åka karusell nästan, det snurrar runt runt runt, så är det fredag igen.
Tog kort på kisarna när de låg i fönstret och sög åt sig solstrålarna innan idag. Jisses vilket väder☺ Jag och Tuva va ute och gick i över en timme. Hon somnade ju inte förrens vi nästan va hemma från vår vanliga runda och när hon ändå somnade passade jag på att fortsätta gå lite till. Så himla fint väder.
Lillekissen njuter verkligen! Vi la upp babygymmet i fönstret för att inte hundarna skulle ligga på det, men katten tyckte det va perfekt.

Idag har vi varit på babymassage och det gillas verkligen av damen. Förra veckan va det första gången som det var och då sa BVC-sköterskan till mig att jag och Tuva hade verkligen knutit an till varann och hade ett jättebra samspel. Under massagen tittade hon mig djupt i ögonen och pratade med mig. Så jag satt och tittade på henne tillbaks och fick snegla lite ibland för att se hur vi skulle göra massagen just då. Jag har gått på massagen innan och det va samma nu som då och jag har kvar det i minnet så det gick kanonbra. Men det är så himla mysigt☺ Idag hade Tuva rekord i en vakenhetsperiod, hela två timmar höll hon sig vaken☺ Annars vill hon gärna sova efter en timme. Idag tittade hon på en leksak som är på babysittern så sträckte hon sig efter den och greppade tag. Nu händer det grejer♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥