tisdag 6 januari 2015

TÖMT KAMERAN

Jag sitter och pillar med mina kort, måste sortera in vilka som ska framkallas (nästa gång när det nu ska bli av) och vilka som ska kastas, tömma kameran mm. Hittar många roliga!!
Japp, nu börjar pussandet♥ Det ser verkligen ut som om Tuva ska äta upp Max☺


Detta kortet fick jag omöjligt till att vända på... Men idag exprimenterade jag med kameran och tog kort i egna inställningar. Jag lyckades fånga de blå ögonen iallafall!
Gungstolen fick jag när farmor dog, ska se om jag kan hitta en annan dyna till den☺ Sambo gilar att ligga i den och gunga. Sitter vi i soffan ser vi i ögonvrån att det rör på sig borta i stolen.
A fick till ett fint kort på fyrverkerierna på nyårsafton!!

Åh, förresten, idag kom det lite snö! Så fint när det ramlade ner från himlen men hoppas på mer, det syns ju inte mer än på stenen här ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥