fredag 12 december 2014

JULKLAPPAR OCH LILLEKISSEN

Idag har lillskruttan inte gjort annat än sovit. Om jag fått mycke gjort? Inte ett j*la piss! Å jag va så frustrerad ett tag så jag övervägde att inte följa med ikväll. Men Linus slutade tidigare för han skulle fixa en grej så jag kan få hinna göra mig klar sen med. Tuva vill ju fortfarande bara sova i famnen om dagarna så jag fick snällt sitta i soffan de timmarna hon ville sova! Jag kan verkligen bli stressad av att göra ingenting!
Jag hade ju sällskap av Lillekissen som är så sällskapssjuk och kelen! Vart jag än går så är han där med :-) Så här låg han jämte mig innan.
Sen vände jag mig om i soffan och pratar med Tuva så då gjorde Lillekissen likadant.
Han har fortfarande inget namn men nu lyssnar han till Lillekissen så då får han väl heta det haha.

För nån vecka sen hade lekmer halva priset på vissa grejer, både kläder/skor/leksaker och jag kollade mest för skoj skull. Å då va där några grejer vi ändå skulle köpa till barnen så jag klickade hem det. Å fri frakt hade de med så detblev ju billigt och bra!!
Så nu har jag snaaart julklapparna fixade. Inte många kvar :-)

1 kommentar:

  1. Söt mise:)!
    Jag har inte heller många klappar kvar, faktiskt bara Vildes:)!
    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥