onsdag 19 november 2014

KYLIG ONSDAG, PEPSI O FARMOR

God morgon, idag va det ju lite kyligt att gå ut, bilen visade 3 grader och i tidningen stod det att det ska vara 2 grader idag. Det är ju på tiden att det blir lite kallt, det är ju ändå november.
Jag och Tuva har lite mys framför Nyhetsmorgon, hon sover just nu. Tänk att hon är 6 veckor nu. Helt otroligt!
Jag har ett barn till hemma idag som är lite krassligt. Så det blir hemmadag idag.
Jag satt och kollade igenom mina kort i telefonen och jag undrar hur lille Pepsi har det! Jag hade honom i några år, sen va jag ifrån honom några år och sen flyttade han till farmor och när hon gick bort flyttade han vidare. Han är 11år nu och jag hoppas att han kom till nån snäll tant som tar väl hand om honom! Jag är lite ledsen över att han inte kunde flytta hit istället men han skulle få spel av alla djur som är här. Han vill vara ensam.
Lilla farmor, jag tänker på henne varje dag❤️ Jag vill ju hälsa på henne som jag alltid har gjort, spela yatzy och prata om livet. Jag har en fin sten från Gotland som jag ska skriva på och lägga vid hennes grav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥