fredag 17 oktober 2014

BVC OCH GRÄNSBYGDEN

Idag har BVC varit på hembesök, pratat, överlämnat grejer och vägt Tuva. Hon har gått upp över 400gram på en vecka, så mat får hon iallafall ;-) Jag chansade innan på 250g...
Sen hoppade vi in i firmabilen och körde till Gränsbygden. Vi pratade imorse om att vi behövde ny frysbox så jomenvisst, då fixar vi det så är det klart innan den gamla kapsejsar. Att gå in där va ungefär lite som ullaredskänsla, där fanns allt möjligt och det va prisvärt ;-) Jag kikade på julsaker och ljuslyktor men höll mig i skinnet...
Vi köpte vår box och fick godis på köpet haha.
Sen hem och hämta ut paket med kläder så imorn ska jag prova ut vad jag ska ha på begravningen. Jag köpte två olika storlekar på det jag köpte eftersom jag inte har en aning om vad jag får på mig.. De få kilona jag har kvar spelar ju ingen roll om inte höfterna krympt ihop ;-) 
Ikväll har vi varit hos vänner och ätit tacos innan Linus och hundarna fick ge sig iväg på ett eftersök. Så jag och Tuva passade på att ta natt tidigt!!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥