fredag 9 maj 2014

VAD GÖR EN GRAVID PÅ BOLAGET?

Nu har vi fredagsmys med Sune på Bilsemester, chips, godis, läsk och vin. (Så detta är tidsinställt) Idag gick jag och barnen in på bolaget och skulle köpa två flaskor vin varav den ena va alkoholfri. Oj vad folk tittade bara vi kom in på bolaget, först på magen och sen på mig... Likaså kassören när jag skulle betala. Jag tänkte sagt Jag köpte alkoholfritt! Men jag höll käft, vem som helst kan väl ge bort en flaska vin? Jag tycker detta alkoholfria är jättegott, annars kunde jag druckit cola som barnen men ne, idag ville jag ha vin☺ Inte för att jag saknar det annars, inte för fem öre!
Ikväll gjorde Linus suuupergod middag, fläskfilé. Slurp! Jag kan ju inte äta köttfärsås och korvstroganof det har jag jättesvårt för men igår hade vi köttfärsås och jag kan än mindre äta det dagen efter utan att klökas, så idag blev det sallad till lunch. Så det satt fint med riktigt kött ikväll☺
 
Hoppas ni har en bra fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥