onsdag 7 maj 2014

RIDSKOLA OCH FY SKÄMS PÅ ER!


Jag har snart letat ihjäl mig efter min kameraladdare.... Den kan ju inte bara försvinna! Jag ska nog ta och gå ut till bilen med, där kan finnas all möjlig bråte så jag blir inte förvånad om den ligger där. Det kan den förresten göra! Hade kameran med mig på rallyt och jag vet att jag la av sladden ifall ifall det skulle hända något med kameran....

Vilket urtråkigt väder, efter barnen va lämnade imorse fick jag i och för sig köra in direkt igen för jag såg att Theas frukt låg kvar i bilen. Så då ville jag va snäll och lämna den innan skolan började. Sen gick jag och la mig. Jag hade kunnat sova bättre om jag inte fått springa upp jämnt och ständigt och kissa. Det är ju hopplöst! Men halv elva kom jag ur sängen iallafall.
Igår va jag och Thea på ridskolan. Snacka om lost mama i stallet haha. Jag gillar inte riktigt att föräldrarna ska hjälpa barnen med allt, hörde att det är vi som ska rykta och mocka tills barnen kan det själva, sen när de är och rider ska vi gå jämte och leda hästen. Nu va det bara Thea och en tjej till för det är nybörjade som får prova på 3ggr och då är de själva med en lärare, men hästen framför började ju hoppa lite och sådär, jag är inte bekväm med sånt där! Linus tycker absolut inte jag ska vara där inne med magen men va fan ska jag göra? Jo, då säger han att ska hon rida så ska han följa med henne istället! Jaha, fan va paff jag blev, han är ju räddare för hästen än vad jag är! Men Linus är en riktig klippa, han ställer fan upp i alla väder♥

Men nu är jag lite sne, vår värmepump är fortfarande inte lagad! Det är väl.... 5,6,7 (?) veckor sen den gick sönder... Det dröjde ju 2-3 veckor innan de kom hit och tittade på den ens och nu vill vi gärna ha den fixad! Priset lämnade de ju samma dag så vad väntar de på? Ne, Theokyl fy skäms på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥