torsdag 29 maj 2014

LITE MAXTID

Igårkväll hade jag lite bonustid med Max, vi va på avslutning med judoklubben. Det va minigolf och pizzabuffé. 
Max har aldrig spelat minigolf innan men gillade det väldigt mycket så vi vet vad vi ska göra i sommar :-)
Hämtade hem honom efter skolan sen lämnade jag honom hos sin pappa igen när det va klart. 

Max hade funderingar igår, han tyckte att han inte skulle behöva flytta varannan vecka för jag hade ju gjort honom i min mage och fött ut honom. Då tyckte han att det va självklart att han skulle få bo hos mig alltid! Jag förklarade för honom att det funkar ju inte riktigt så, han har ju både en mamma och en pappa som vill träffa honom❤️

Sen kom han helt spontant och sa Mamma du börjar få en tjock rumpa så "lyfte" han upp den med händerna. Jag började gapskratta och sa att när bebisen är ute ska rumpan bli mindre igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥