torsdag 15 maj 2014

FARMOR OCH ORMBITEN



Igår va jag hos farmor och hälsade på, stackarn som har åkt på en ny grej nu :-( Min farbror va där och vände upp och ner på lägenheten och städade allt så jag högg i jag med och tog toa och hall. Pepsi, kissen, är en liten kelgris och väldigt social, vill gärna vara med när det händer grejer men lika gärna ligger han och kelar med farmor när hon vilar♥
Innan jag körde hem va jag inom min andra farbror med fru och pratade en stund. Längesen vi sågs och hon påminde mig om att i julas va första gången jag inte dykt upp vid jul..... Det va nog för vi skulle vara hemma och inte åka nånstans... Men jag lovade att komma fler ggr haha.
Sen va jag inom pappa på hans jobb med och pratade lite.
Sen fick jag hem till min egen lille kisse och kolla till honom. Jag tror han blivit ormbiten för han kunde inte gå mer än på 3 ben och tassen va svullen. Jag bar honom och sen la han sig i skymundan och ville inte alls vara social. Men idag är det mycket bättre!! Han ligger jämte mig hela tiden och kan gå på sitt ben☺
 
Idag fixas värmepumpen äntligen till igen! Vilket meck! Men nu är det så härligt väder så vem behöver värme inomhus haha. Jag skulle mer än gärna stanna ute i trädgården idag. Men det får jag göra i eftermiddag☺ Skulle vilja sola nosen lite tills imornkväll när det vankas fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥