tisdag 29 april 2014

ÄR DET NÅGOM SOM KAN FÖRKLARA???

Sitter ute och njuter av solen nu innan jag ska åka, så himla härligt!

Alltså, det är så himla skumt och varken jag eller brorsan fattar någonting! Jag bytte ju telefon (bägge är iPhone) och brorsan har den gamla. Han har ju givetvis sitt eget simkort i den men när vi skickar meddelande till varandra så får jag dubletter, jag får en egen logg från mitt eget nummer med alla sms vi skickar till varandra!! Sen har han skickat sms till någon annan som jag med fått och när den killen svarat så har svaret kommit till mig men inte brorsan. What? Har våra spöken flyttat över till brorsan via telefonen ;-) Eller ska man nolla telefonen på något sätt? Någon som vet? För vi fattar nada....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥