tisdag 18 mars 2014

SOLEN LYSER IALLAFALL INOMHUS IDAG♥

Hej hej hallå, idag lyser solen med sin frånvaro, det är grått och lite regnigt. Men det gööör inget, solen lyser desto mer inomhus☺ Känner mig på extra bra tisdagshumör♥ Idag ska Ellen med mig och praktisera, så jag ska snart köra och hämta henne, spännande.
I söndags blev det skrubb av köket, jag skulle putsa fönsterna utifrån hade jag tänkt, men jag nådde ju inte ens upp till hälften av fönstret ändå jag stod på stegen.... Så det blev till att hänga inifrån och putsa utsidan.
Jag hade 2 jobbare i trädgården som sågade träd. Baksidan är ju mest träd och någon klippt stig bland äppelträd och grejer som växer där. Det ska bli spännande att se vad som dyker upp där snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥