onsdag 26 mars 2014

NY TELEFON OCH MAN TAR VAD MAN HAR

Jaha, så nu har jag blivit med ny telefon med, bara sådär... Jag har funderat nu ett tag på om det inte är dags att förnya mitt abonnemang nu snart. Har för mig jag gjorde det vår/sommar 2012. Å idag kom ett sms att det va dags, antingen förlänga det jag har och få en telefon eller få "trogen kund-rabatt". Så jag ringde upp de och nu är det klart! Det som skulle tagit 2-3 veckor, tar 2-3 dagar...

Igår va barnen med sin mormor och hennes man och klappade lammungar. Ca 100st nyfödda som ulliga saker❤️ När de kom tillbaks vankades det våfflor. Elvispen gick sönder och vad gör man då? Jag kämpade ett tag för hand, men sen blev det skruvdragaren som fick agera visp, det va bara att sätta i en visp och köra :-) Det gick huuur bra som helst!
Nu ska jag göra middag för sen ska jag ta tjejerna här och åka på idrottsskolan. Hämta Max som är hos en kompis. Han får följa med och idag är det orientering.
Det är lite synd att störa kisen som ligger och sover så skönt på mig....

5 kommentarer:

  1. Men Gud!!! Hundra lammungar? Jag skulle nog svimmat av förtjusning!
    Ha ha! Snyggt sätt att vispa;)

    SvaraRadera
  2. Hello! Quick question that's completely off topic.
    Do you kbow how to make yur site mobile friendly?

    My site look weird when viewing from my iphone4. I'm trying to find a theme or plugin that
    mighht be aboe to resolve this problem. If you have aany recommendations, please share.
    Many thanks!

    Take a look at my webpage: games of thrones - http://coolgames.com/,

    SvaraRadera
  3. This is the right webpage for everyone who would like to understand this topic.

    You realize so much its almost hard to argue with you (not
    that I really would want to...HaHa). You certainly put a fresh
    spin on a subject that has been discussed for a long time.

    Wonderful stuff, just excellent!

    Also visit my web blogthere psn code generator

    SvaraRadera
  4. Helpful info. Lucky me I found your website by chance,
    and I am stunned why this twist of fate didn't happened earlier!
    I bookmarked it.

    Go to my web-siteat Slackline dog Video

    SvaraRadera
  5. What's up, its nice post regarding media print, we all be
    aware of media is a great source of facts.

    Here is my blog

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥